Имам колата от скоро и затова след всяко пътуване проверявам състоянието на маслото и свещите. Когато я купих смених свещите с НГК и всички кабели. След първите 200км извънградско се очерта следната картина:
- свещите на първи и четвърти цилиндър бяха бели като нови;
- свещити на трети цилиндър бяха съвсем леко опушени и то само от едната страна;
- свещите на втори цилиндър бяха опушени изцяло;
Тази картина се запази без промени през първите 1500км. През това време се наложи да долея 500гр. масло.
Ето какво стана след първото ми по-дълго пътуване Търговище - Благоевград - Търговище. Преди тръгване напълних резервоара до горе с ОМВ 100. На отиване карах доста агресивно и въпреки това отчетох разход от 8л на 100км. Проверих свещите и те изглеждаха по горе описаният начин с тази разлика, че черното по свещите на втори цилиндър беше леко избледняло.
Преди да тръгна обратно напълних резервоара с ОМВ 95 с добавка.
На връщане карах в икономичен режим - 3000оборота на 5-та ~ 100км.ч.
Разхода, който отчетох след прибирането си беше 6.8 на 100! и което ме зарадва още повече след изминатите почти 1000км. маслото не беше мръднало!
След проверка на свещите обаче повод за радост нямаше. Всичките осем свещи са опушени.
Според вас на какво се дължи това и какво да предприема от тук нататък. Тревожи ме най-много втори цилиндър защото там свещите са постоянно зле.
- свещите на първи и четвърти цилиндър бяха бели като нови;
- свещити на трети цилиндър бяха съвсем леко опушени и то само от едната страна;
- свещите на втори цилиндър бяха опушени изцяло;
Тази картина се запази без промени през първите 1500км. През това време се наложи да долея 500гр. масло.
Ето какво стана след първото ми по-дълго пътуване Търговище - Благоевград - Търговище. Преди тръгване напълних резервоара до горе с ОМВ 100. На отиване карах доста агресивно и въпреки това отчетох разход от 8л на 100км. Проверих свещите и те изглеждаха по горе описаният начин с тази разлика, че черното по свещите на втори цилиндър беше леко избледняло.
Преди да тръгна обратно напълних резервоара с ОМВ 95 с добавка.
На връщане карах в икономичен режим - 3000оборота на 5-та ~ 100км.ч.
Разхода, който отчетох след прибирането си беше 6.8 на 100! и което ме зарадва още повече след изминатите почти 1000км. маслото не беше мръднало!
След проверка на свещите обаче повод за радост нямаше. Всичките осем свещи са опушени.
Според вас на какво се дължи това и какво да предприема от тук нататък. Тревожи ме най-много втори цилиндър защото там свещите са постоянно зле.
Comment